woffer234 woffer234
147
BLOG

Presspublica -komunistyczna POlityka

woffer234 woffer234 Polityka Obserwuj notkę 2

Krótko i na temat. Uważam,że ludzi kierujący Presspublicą mogą działać we współpracy z teraźniejszą władzą ( to jest przypuszczenie). Dlatego należałoby dokładniej rozpracować i przyjżeć tej spółce. Czy nie jest to przypuśćmy protoplasta Agory.Kim jest Hajdarowicz i jego ludzie? Na jakich zasadach działają? Usiłowałem znaleźć w internecie informacje o tej spółce ale z marnym skutkiem. Nie ma ona profesjonalnej strony internetowej tylko ukrywa się pod szyldem "Rzepy". Przynajmniej tak wynika z mojej obserwacji. Jesli ktos z Was natknął sie na info,których nie posiadam to czy może się ze mną podzielić. Spółka kierowana przez Grzegorza Hajdarowicza zlikwidowała "Uważam Rze" ok. ma do tego prawo ale jakimi przesłankami kierowali się właściciele Uważam Rze aby zwolnić cały pion redakcyjny tego tygodnika. Jednak myślę, że decyzja zapadła z góry tzn. nie jest wykluczone, że Presspublica ma swojego agenta na wyższych szczeblach, który sieje zamieszanie i być może (trzeba to podkreślić) wykonuje odgórnie POlecenia władzy. Tak było za komuny tak jest i teraz. Nie zanosi się na to aby w najblizszym czasie cos się zmieniło. Jestem jednak dobrej myśli. Komuna musi zostać pokonana.

Pozdrawiam

 

woffer234
O mnie woffer234

Wrażliwy na problemy innych i nie jestem na nie obojętny

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka